2015. július 6., hétfő

Tünetek

Ma van ET+7 – 10.dpo.

Semmi jóról nem tudok beszámolni. Szombat este kezdődött, kb 1 órán keresztül iszonyatosan görcsölt a hasam és fájt a derekam, aztán alábbhagyott mindkét fájdalom, de enyhébb formában azóta is tart. A menzis görcsölgetés és hozzá a derékfájás nálam mindig a menzesz tuti biztos előjele. Aztán vasárnap reggel a kifolyt utroban volt egy pici rószaszín, délben ugyanúgy, azóta semmi. Múlt héten pár napig este Crinonet használtam utro helyett, ez lehet attól volt. A derékfájás ugyanúgy megvan és hozzá a görcsölgetés is. Tegnap este óta nem használom már az utrot, csak napi 1 crinonet, jöjjön meg, mikor kell ,és legyen már vége!

Szóval nagyon magam alatt vagyok, nem tudom, mit rontottunk el megint. Ok, hogy most nem nagyon tudtam pihenni, Danit is sokat cipeltem, sok volt a program, de az is lehet, hogy megint nem fejlődtek tovább az embriok, és leálltak a fejlődésben. Nem tudom. Ami legjobban elszomorít, hogy Dani egyre többször mondogatja, hogy mennyire szeretne kistestvért, én pedig nem tudom megadni neki...

4 megjegyzés:

  1. Még ne add fel!! A görcsölgetés beágyazódás is lehet. 4 nap múlva már tudsz HCG-t nézetni, a BMC-ben 2 héttel a leszívás után nézik. Nem értem, h most te csökkentetted a progit vagy csak utro helyett Crinone-nt használsz? Szerintem még szedj mindent tovább! Miért nem adtak progi szurit is? Vagy neked ilyen jó a progiszinted, h elég a hüvelyi kúp? Drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! Én ugyan eddig még csak egyszer voltam terhes, de akkor az égvilágon semmi tünetem nem volt. Most viszont minden úgy zajlik, mint egy sikertelen lombikos ciklusban. Szóval így elég nehéz pozitívnak maradni :( A progit nem csökkentettem, a napi adag: vagy este 1 crionen, vagy 2*3db utro. Én most a 2*3 utrot cseréltem le 1 crinonera, szurit soha nem kellett használnom, ezzel az egyel nincs gondom. Mivel Crinone mellett mindig megjött 14.dpo-ra, így péntekig tutira megjön. Ha csoda történne, és mégsem, akkor aznap nézetek egy hcg-t.

      Törlés
    2. Jó döntés! Nem fog megjönni! Babás leszel és kész!!!! :) ;)

      Törlés