2017. október 10., kedd

ET+12

Ma reggel csináltam egy tesztet, annak ellenére hogy tudtam, hogy a pénteken beadott fél Ovitrelle még nem ürült ki teljesen. Múlt kedden (ET+5) is csináltam már egyet, hogy lássam, 4 nappal a HCG beadása után milyen erős a 2. csík, és legyen mára összehasonlítási alapom. Szóval előkészítettem a múlt heti tesztet, amin szépen látszódik egy halvány 2. csík. Melléteszem a mait, és várok. És csak várok és várok. Semmi. Hómező.
Nem tudok mit mondani. Még az a kis Ovitrelle sem látható rajta!
A mai vérvételre már csak Sz. kedvéért mentem el.

8 megjegyzés:

  1. Sajnalom. 😢 A vervetelen mi lett vegul?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :( 9,2 lett a HCG...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 9,2? Akkor valami elindult ott. Mit mondtak rá?

      Törlés
  3. Oh, Gabi nagyon sajnálom, nekünk sem sikerült, de a hcg-re azért figyelnék, nehogy méhenkívüli legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom Szilvi :( Nektek most hogyan tovább?

      Törlés
  4. Köszönöm lányok! Sajnos ez a HCG semmit nem jelent, ez még a múlt pénteken beadott Ovitrelle volt, mert a vérvétel 4 nappal utána volt a kiürülése pedig 5 nap.. Hétfőn reggel adtam be az utolsó progeszteront, tegnap reggel jött meg...

    VálaszTörlés