2017. október 9., hétfő

ET+11

A hétvége elég változékony hangulatban telt. Pénteken még teljesen meg voltam győzedve arról, hogy ez most sikerült. Aztán este, miután megérkeztünk az Őrségbe, már elkezdett fájdogálni a hasam. Nem görcsölt, de határozottan menzis fájdalom volt. Aztán kb 2 óra múlva elmúlt. Hajnali 1-kor arra ébredtem, hogy megint. Akkor már elég rossz lelki állapotban voltam, szinte reggelig nem tudtam visszaaludni, de reggelre szerecsére elmúlt. Gondolom a nemalvástól szombat délelőtt elég rendesen szédültem, a vérnyomásom is alacsony volt. Aztán ebéd után kitaláltuk Sz-el, hogy elmegyünk moziba, a legközelebbi mozi 40km. Egész úton nagyon fájt a hasam, a moziban végig, és a hazaúton szintén. Aztán elmúlt. Éjjel 1-kor szintén erre ébredtem, szintén fent voltam reggelig, de szerencsére vasárnap reggelre elmúlt. És azóta nem éreztem ilyet, igaz néha 1-2 percre még mindig jelentkezik, de ilyen intenzíven azóta nem. Pecsételésnek nincs még nyoma, az elmúlt 5 lombik alkalmával ilyenkorra már rég megjött, most semmi. Gondolom a dupla adag progeszteron dolgozik.
Tegnap este elfogyott a Prolulex, igaz van receptem, de a holnapi vv eredményig nem váltom ki. Addig ma és holnap megy az 1db Crinone reggelente.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Paramami, ne tessék ilyenekre gondolni hogy menszis görcs. Inkább a lurkók rendetlenkednek odabent és azért érzel fura dolgokat. Hajrá picurkák :))) Holnap lesz teszt? Lehet ma is kellene csinálni egyet este, aztán reggel is hogy erősödik-e. Drukk drukk drukk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hunti, tényleg megpróbálok pozitív maradni, de tudom, hova szoktak vezetni ezek az előjelek. Sajnos teszelni nem tudok, mert pénteken kaptam fél Ovitrellet, aminek 5 nap a kiürülése, szóval holnap még biztos lesz HCG a véremben, és csak remélni tudok egy 100 körüli HCG értéket.

      Törlés
  2. Jééé, hát az alacsony vérnyomás jó jel. :) :) Naaaagyon drukkolok!

    VálaszTörlés