2016. július 22., péntek

Lassan újra belevágunk

Októberre van TB-s időpontunk Kaposvárra. Ha ugyanolyan protokollom lesz, mint a múltkor (márpedig azt úgy gondolom bevállt), akkor az 1 hónap fogamzásgátló szedést jelent, amit szeptember elején kell elkezdenem , ehhez viszont aug. közepén/végén már mennem kell konzultácóra, hogy egyeztessünk róla. Atyaég, az mindjárt itt van, főleg, hogy 2 hét múlva megyünk nyaralni 1 hétre Dalmáciába!! :) Már nagyon várjuk!

Időközben sajnos minden eredményem lejárt így újra vérvételekre kell járnom, és már mindjárt az első kanyarban csalódás ér.
Tegnap reggel mentem 21. napi vv-re (+nézettem egy D vitamin szintet is, így nyár közepén, napi 4000NE D vitamin mellett, ez sem lett túl fényes)

A prolactinom nagyon magas lett – igaz a 2 évvel ezelőtti 1500-tól messze van, de ennek sem örültem. Bár mitagadás, a ciklus második felében olyan gyakran jelentkező mellfeszülésből azért sejtettem, h nem lesz alacsony.
A tavalyi lombik után bontatlanul megmaradt bromocriptint így kénytelen voltam megbontani, és napi felet elkezdtem szedni belőle. Talán mire konzultációra megyünk szépen lemegy. Másfél hét múlva megyek 3.napi vv-re, azért megnézetem akkor is.
A másik a progeszteron, tavaly 21.napon 53 lett, most meg 38. Háááát, ez is lehetett volna jobb is, bár talán nem olyan gáz. Amúgy ezt is sejtettem, mármint hogy nem lesz olyan jó, a biorezonanciás csaj már mondta ezt az ösztrögén túlsúly progeszteron hiány témát.. ezután azért kíváncsi leszek a 3. napi ösztradiol eredményemre!
A lényeg a lényeg, hogy pár hete rendeltem iherbről egy szuper progeszteron krémet, így tegnap azt is ipróbáltam.
1 hónap múlva azért szeretném megismételtetni ezt a 2 vv-t, hogy lássam sikererült-e javítani valamennyit.
Röviden ennyi, mostanában valószínű gyakrabban jelentekezem :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ismét belevágtok. :) Ügyi vagy, h már most nézettél vérképet, mert addig tényleg tudsz sok mindenen javítani. Nekem a Bioextra 3000 NE mellett 105 a D-vitaminom, nem is mernék más fajtát kipróbálni. Régen 70-80 körül volt. A progid nem is rossz. Lehet hamarabb volt a peteérésed és emiatt már csökkenő fázisban van, tehát ne aggódj miatta. A progi krém használatának első hónapjában terhes lettem tavaly, (de mint tudod, a 8. héten megműtöttek), szóval kívánok sok szerencsét hozzá! :)Várom, h jelentkezz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi :) Muszáj volt nézetnem, mert ha 3 hét múlva megyünk, arra már minden eredményem szeretném vinni. Nem tudom most mi történ, 21.nap kezdtem el napi egyszer kenni a krémet, már tegnap (26cn)volt kis rózsaszín, ma meg már rendesem pecsételek mellette. Nem értem, lehet nagyobb a baj a progimmal, mint gondoltam (a pecsételés, barnázás amúgy is jellemző pár nappal előtte, de meglepett, h krém mellett is)
      Régen én is ezt a D vitamint szedtem, abban az időben volt 83 a szintem. Most a Gal folyékony D3+K2 cseppet szedem, de lehet párhuzamosan elkezdem mellé a Bioextrát is, köszi a tippet :) 

      Törlés