2016. augusztus 5., péntek

Kezdésre készen

Végére értem a vérvétel eredmények begyűjtésének, az eremény nem túl fényes.
Így egyben így néz ki, hogyan is vágunk bele a 6. lombikunkba:
3. napi vérvétel:
21.napi vérvétel:
IR+AMH:

Összefoglalva, nőtt az FSH, csökkent az AMH, Bromot szedek a prolactinra,és nagyon úgy fest IR-es lettem. 17-én megyünk Kaposvárra stimu megbeszélésre, kíváncsi vagyok, mit szólnak majd, remélem el tudjuk kezdeni azért októberben. Az IR-re gondolom kapok gyógyszert, a mozgás úgy nagyjából kizárva nálam, semmire nincs időm, az evésre próbálok majd figyelmi, de őszintén szólva fogalmam sincs mire is kéne, mit lehet enni mit nem, ennek majd próbálok utánanézni.
Hát ennyi, nem tudom, mennyire lehetek bizakodó, de most nem akarok erre rágörcsölni, főleg mert 1 hét szabi következik, és végre, hosszú idő után megyünk nyaralni!!

5 megjegyzés:

  1. Az Fsh-d nagyon szep. Nem latom az Amh-t. Szerintem ez meg nem IR, csak az ehgyomri inzulinod magas, a tobbi szep. Gyere te is IR csopiba es kerdezz ra. Nem esik be a 2 oras cukrod ami jo. Az inzulin idealis ertekei: 5-25-15. Az ehgyomri 10-ig fogadhato el, de 5-ig elegans, az 1 oras az ehgyomri 5x-e lehet, a 2 oras meg az;ehgyomri 2,5-3x-a.

    VálaszTörlés
  2. Jaaa, latom az AMH-t. Haat, az evek mulasaval sajnos ez nem javul...Nagyon szep nyaralast kivanok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! Hát igen, ez a helyzet, nem leszünk fiatalabbak, de talán még nem kell teljesen leírnom magam. Próbáltam utánanézni a magas 0 perces inzulinnak, de sehol nem találtam róla infot. Szóval nem tudom, hogy ez most IR vagy nem, mivel ezt az egyet leszámítva jók az értékeim. szerdán kiderül...

      Törlés
  3. Szia, Bocsi belekotyogok, de a 0 as inzunagyon magas.. Ezen leginkabb a dieta es sport segithet.. Azt viszont nem ertem, hogy lehet h az AMH ilyen alacsony, es ilyen szep az FSHd. Nem tudom melyik a mervado, sztem egyik sem, hanem h. mennyi tuszod van :) Szoval ezek szamok. A Dietat pedig kezdd el sebesen, nem ordongosseg, menni fog! MOzgasnak ajanlanam az otthoni DVD ket, pl Beres Alexandra, nekem az van, szeretem.
    AZ Mthfr hetero- folatot kell szedni folsav helyett, ennyi. Femibionban van es az ovant baba2 jodnelkuli valtozataban is. Sok sikert! Reginand

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reginald. Nekem is gyanús volt az inzulin értékem, de sajnos a neten nem találtam erről semmit, a doki meg azt mondta, hogy rendben van. Tavaly kaptam gyógyszert akkor 0 perces kb 6 volt a 120perces meg 23,9, de mivel a doki szerint ez határeset, tehát majdnem 4-szerese a 2 érték egymásnak, ezért inkább szedjem. Most meg semmi. Nem értem. Köszi a tippet, most van még 3 hetem, nekiállok diétázni és mozogni. Szerintem az AMH-t együtt kell nézni mindig az FSH-val, magából az AMH értékből nem kell messzemenő következtetést levonni. Az AMH azt mutatja meg, h kb mikorra várható a menopauza, az FSH pedig azt, hogy mennyire lehet valakit stimulálni. Ezért van az, hogy nekem normal adag hormonnal is szép számú tüszőm van. A folátot szorgalmasan szedem :)

      Törlés