2015. június 22., hétfő

Tüszőnézőben

4 Gonalos nap után péntek reggel elindultam Kaposvárra (azért 4 ,mert szerintük az aznap reggeli még nem számít) Eléggé izgultam, mivel semmi jele nem volt, hogy bármi is elindult volna odabent. Semmi feszülés, semmi nyák, szóval nem tudtam, mire számíthatok. 10:30-ra volt időpontom, kb 20 perccel előtte már ott voltam. A váróban össz vissz 2 pasi üldögél, gondoltam, itt ma időben végzek! Gyorsan becsekkoltam és a kezembe nyomták a kartonom. Amíg vártam átnéztem mit írt be a doki az elmúlt alkalommal. Nem volt sok megjegyzés, az UH eredménye + a felírt szurik. A 225 egység Gonal mellé ezt írta a doki: A BETEG KÉRÉSÉRE! Ez fantasztikus, gondoltam magamban, majd most jól lecsesznek, hogy nem hagytam rábeszélni magam a nagyobb adagra, most meg semmi nem indult el... 15 perccel később elég rossz érzésekkkel feküdtem fel a vizsglóasztalra. A doki persze közben megnézte a kartonom, látta, hogy nem annyival indultunk, amennyire ő gondolt, de csak annyit kérdezett, hogy Tapolcán mekkora adagokat szoktam kapni? Aztán már diktálta is:

jobb oldalon: 1db 10mm, 4db 9mm
bal oldalon: 1db 11mm, 1 db 9mm és 2db mini kb 6 mm.
Mnyh-t nem mért, mert még úgyis vékony, majd legközelebb.

Szóval meg volt elégedve, jo nekem a 225 egység! Hurrá!!!
Ezután gyors megbeszélés következett,  e hét végén leszívás, de előtte kedden még UH.
Marad továbbra is a 225 egység Gonal, és attól függően mekkorák lesznek a tüszők holnap, csütötökön vagy pénteken lesz a leszívás.
Mivel nálunk az 5 napos embrióra elég kevés az esély, így nem fogom erőltetni a csütörtököt.
Kicsit tartok a holnaptól is, mivel azért már éreznem kéne ezt az, de semmi, és úgy tűnik a nyákon is eltűnt....
Ráadásul péntek este sikerült úgy badni a Gonapeptylt, hogy másnapra egy hatalmas lila folt jelent meg a hasamon!
Ezt is az 5. lombiknál kell megérni, tisztára, mint valami rutintalan kezdő J


2 megjegyzés:

  1. Jó, h végre jelentkeztél, már azt hittem, gond van. Szuper hírek! Ügyes voltál, h bevállaltad! Szerintem minden rendben lesz ;) Szorítok!

    VálaszTörlés