2015. június 17., szerda

Elkezdtük

Múlt szombaton, egy 27 napos ciklus után, 28. napon megjött a menzeszem. Örültem is meg nem is. Örültem, mert végre kezdhetünk, és nem örültem, mert így a 8. nap, mikor mennem kell UH-ra pont szombatra esik. 5 napi Gonal adagot írt be a doki a táblázatomba. Most mit csináljak? Szombat este elkezdük a fél Gonapeptylt, 3. nap kell elkezdeni szúrni a 225 egység Gonalt. 3 variáció merült fel bennem:
1)      elkezdem hétfő este a Gonalt és 4 nap stimu után elmegyek pénteken UH-ra, ami még elég korai, nem biztos, hogy látnak valamit is elindulni...
2)      elkezdem hétfő este a Gonalt és 7 nap stimu után elmegyek jövő hétfőn UH-ra, ami már elég késő, ha esetleg változatni kéne az adagon, amúgy lett volna ennyi Gonal otthon, hogy így legyen...
3)      elkezdem hétfő reggel a Gonalt, péntek reggel beadom az utolsó, 5. adagot, még aznap elmegyek UH-ra...
Végül a 3. variációt választottam. Igaz, hogy a péntek reggel beadott Gonal még nem fejti ki annyira a hatását, de talán ez a legkevésbé rossz variáció az összes közül. Hétfő reggel telefonáltam Kaposvárra, hogy akkor péntek reggel elfogy az 5 napi adagom, amit a doktor úr felírt, mennék tüszőnéző UH-ra. 10:30-ra kaptam időpontot. Remélem valami elindul addig, és nem amiatt fogank emelni az adagomon, mert még csak 4 napi Gonal hatott L Gondoltam, hogy pont így fog kijönni, hogy bekavar a hétvége, ez az én szerencsém...
Múlt héten kedden elmentem a házidokihoz, megcsináltatni az altatáshoz kért dolgokat. Az EKG-t szokás szerint rögtön meg is csinálták, és kaptam beutalót nagyrutinra. Szerda reggel elmentem levetetni, tegnap mentem el az eredményért. Megmondom őszintén kicsit meglepett, mert jópár csillagosom lett:
Hugysav: 345 µmol/l Ref:142-340
Süllyedés: 12 mm/h Ref: 2-10
Szerum LDH: 216 U/l Ref: 230-460
MCV: 95,8 fl Ref: 82-95
MCH: 2,01 fmol Ref: 1,7-2
Vizelet Fehérvérsejtek: 12  Ref: <8
A hugysavszintem rendszeresen magasabb szokott lenni a kelleténél, talán megint túl sok fehérjét ettem, nem tudom...
A többi viszont arra utal, hogy gyulladás van/volt a szervezetemben. Múlt héten volt az a nagy meleg, az irodában rengeteg izzadós pasi mellett ülök, akik rendületlenül nyomatták a klimát, ami kb 5 méterre van tőlem, és elég rendesen éreztem a hátamon. Szóval lehet akkor ért valami, derekam is nagyon fájt, lehet a vesémre ment... Nem tudom, de bizom benne, hogy ezzel nem nagyon foglalkoznak majd Kaposváron...
Hát itt tartunk jelenleg, pénteken tudom vinni az összes hiányzó papírunk – Sz. is elment végre a laborba az eredményeiért. Úgy számolom, hogy jövő héten lesz még egy UH kedd/szerdán, és attól függően hogy alakulnak a dolgok, vagy jövő pénteken vagy azután hétfőn lesz a leszívás. Ha jövő pénteken lenne, pont a szülinapomra esne :)
 

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon minimálisak ezek az eltérések, nem kavarhatnak be. A fehérvérsejtek a vizeletetben felfázásra utalhatnak. Nekem a múltkor 34 volt, arra antibiotikumot( Monural) adott az urológusom. Jaj, nálam is ez volt a lombiknál, minden hétvégére esett...Ezek szerint már most pénteken mész uh-ra? Írj, majd mielőbb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi, talán nem kavarnak be most ezek a csillagok, én is elég minimálisnak gondolom az eltéréseket. Most pénteken megyek igen, kezdek már izgulni, mert még nem érzek semmit, hogy bármi elindult volna odabent... de mindenképp jelentkezem majd, hogy mi volt :)

      Törlés