2016. október 3., hétfő

Kaposváron

Péntek reggel elvittük Danit oviba, és elindultunk Kaposvárra. 10 óra után értünk oda, szerencsére senki nem volt, így Sz. már mehetett is mintát adni, én pedig befeküdhettem UH-ra. Minden rendben odabent, a ciklusom 3. napján kb 4mm volt a nyálkahártya. Bementünk a doki irodájába, nem sokkal ezután Sz. is csatlakozott hozzánk. Úgy beszéltük meg, hogy mivel lesz embriogen, és annál a 3 napos beültetést preferálják, így próbáljuk úgy kihozni a stimut, hogy hétfő, kedd vagy péntek legyen a leszívás. A gonalt tegnap este kezdtem el, így ha minden jól megy, jövő pénteken lesz leszívás, és pontosan 2 hét múlva beültetés! Atya ég, el sem hiszem, hogy már itt tartunk.

Persze, mint mindig, most is hozzuk a formánk. Most úgy van a stimum, hogy fél Gonapeptyl, Gonal, és mellé kaptam (most először) LH hormont is, Luverisből egy felet kell minden nap beadni. A galiba már ott kezdődött, hogy a kórház melletti gyógyszertárban éppen aznap volt leltár, a másikban pedig nem volt Luveris. Vissza a Kaáliba – amúgy Sz. eredményéért mentünk vissza – mondjuk mi van. Erre W. doki nagyon rendes volt, felhívta a leltározó patikát, hogy nekünk most kell ez a cucc, a hátsó ajtón adják ki nekünk. És így is lett J Aztán tegnap este, mikor már lefektettük Danit, szedem elő sorban a cuccokat, és mikor bontom ki a Luveris dobozát, akkor látom, hogy ehhez kellett volna tűt és fecskendőt is venni. A tavalyi lombikból megmaradtakat költözéskor mind kidobáltam, de úgy voltam vele, hogy nem érdekel, majd veszünk hétfőn és adjuk 2. naptól. De mikor mondtam Sz.nek, hogy mik hiányoznak, már húzta is a cipőjét és indult az ügyeletes gyógyszertárba. Így tegnap este már 3 szurit kaptam.
Visszatérve Sz. eredményére, a kezdeti állapothoz képest RENGETEGET javul. De ha csak a tavalyi eredményét vesszük, ahhoz képest is van változás!

Most ami fejből is megy: Pl a száma: 2010: 6mill, 2015: 40mill, most: 45mill. motilitás 2010:8%, 2015: 40% most: 55%, álló: 2010:50%, 2015: 30%, most 20%.
Szóval használnak a bogyók, amiket adok neki, így legalább ő rendben van.
Pénteken kell mennem 1. UH-ra, kíváncsi vagyok, hogy alakulnak a dolgok, remélem minden rendben lesz.

Továbbra is rengetek a munkám, a pénteket nem tudom még hogy oldom meg, első gondolatom az volt, hogy délre bejövök dolgozni, de annak pont pénteken nincs értelme, mert akkor 3-kor le szoktam lépni, ez az egyetlen nap, mikor én is megyek Daniért az oviba, nem szívesen hagyom ezt ki, úgyis olyan keveset vagyunk együtt mostanában. Tehát úgy néz ki, hogy péntek szabi, jövő heti UH fél nap, jővő péntek és utána hétfő szabi. Még nem tudom hogy fogom megoldani ezt a rengetek hiányzást, de elvileg úgy alakítottam a lombik kezdést, hogy olyan napokon hiányozzak, amikor ELVILEG semmi extra nincs...

2 megjegyzés:

  1. Ha 11-ig vettél parkolójegyet akkor hogy büntettek meg 10-45-kor? Reklamálj, hátha megúszod! Nagyon drukkolok, h minden rendben legyen és mefoganjon Dani kistesója végre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véletlenül a zsebemben maradt a jegy... kicsit szétszórt vagyok mostanában :(
      Köszi Andi a drukkokat, jól jön :)

      Törlés