2014. február 24., hétfő

Dolgos vasárnap :)

Tegnap összesszedtem magam, és pár dolgot kipipáltam a listáról:

1. Dani szülinapi tortájának kiválasztása/megrendelése: Találtam egy linket, onnan fogunk egyet választani. Csodaszép torták vannak ott, remélem sikerül Sz-el megegyeznünk, melyiket válasszuk majd. Ok, h márc 30. még kicsit odébb van, de jobb lenne nem a végén kapkodni.
Link: http://www.lilsugar.com/Unique-Birthday-Cakes-Baby-Toddler-19319073#photo-24253337
 
2. Dani szülinapi ikeás listája: Sz. márc 29-én megy Pestre, remélem minden lesz majd, amit kigondoltam. Nem mertem összeadni, de kb 40ezerért irtam össze ajándékot, mindenkitől pénzt kérünk, és ez lesz a nagy közös ajándék:

3. Szülinapi hidegtál megrendelése: még nem döntöttem honnan rendeljük

4. Szülinapi kellékek megrendelése: kész a lista, márc. elején megrendeljük:

5. Szülinapi meghívók kiküldése: majd márc közepén, ha megjön  arendelés

6. Családi fotózás leszervezése Milánnal: Irtam Milánnak, még nem beszéltük meg a pontos dátumot, valamikor márc 15-28 között lesz egy hétköznap, ami biztos, h fél 5-kor lesz :)

7. Fényképek előhivatása: CEWE egy fos, eddig kétszer rontották el a képinket, persze, először átvettük és itthon néztük csak meg, h a 10*13-as képek helyett fele (ami kb 150db) 10*18-ba hivták elő. Használhatatlanok. Másodszor már megnéztük a boltban, és nem hoztuk el. Állitolag rossz a méretezés - bár akkor nem értem, h miért hivják elő??? Na mindegy, most találtam egy helyet, ahol állitolag automatikusan átméretezik, ha sztük nem stimmel:
http://www.sooters.hu/digitalis-fotokidolgozas
Remélem bennük már nem kell csalódnunk.

8. Gyest intézni!!!!: Holnap lesz ügyfélfogadás a munkahelyemen a bérszámfejtési osztályon, majd felhivom őket.

9. Dani szülinapi videóját megcsinálni: Ezzel nem nagyon halaod :( Még a zene sincs meg, és nekiállnom is olyan nehéz :(

10. Álmaink házát megtalálni :): Ezt ma irtam be plusszba, 10.-nek. :) Ez egy hosszabbtávú project, de mire a kistesó megérkezik, szeretnénk elköltözni. A 40nm már hármunknak is érezhetően kezd kicsi lenni...

Hát ennyi.. azért haladok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése