2014. március 5., szerda

Szombat reggelre

aztán végül megjött...25 napos volt a ciklus, nem volt túl hosszú.. Azt még nem írtam, hogy januárban elkezdtem méhpempőt enni. 28 napig kell enni, aztán 28 nap szünet és igy tovább. Az a cilkus rendes 28 napos volt, amikor ettem, ez volt a nemevős hónap ez most 25 naposra sikeredett. Holnap kell újra elkezdem a 28 napos kúrát, nem tudom ez kihat e a ciklus hosszára??
Sz. is szedi, ő folyamatosan, férfiaknak 60-90napos kúrát javasolnak, szóval lehet nemsokára ő is szünetet tart, és akkor lombik előtt 70-80 nappal újra elkezdi... Nagyon bizunk a júliusi sikerben, és bízunk a méhpempőben is, több ismerősünknek ezután sikerült a baba, akár spontán, akár lombikkal. Szóval már nagyon várjuk a júliust :) Már nagyon szeretnék ott tartani, most úgy érzem, egyre jobban vágyom egy kisbabára!
Sz. végre befejezte a szakdogáját!! Hurrá!!! Már csak be kell köttetni, és eljuttatni a suliba. Sajnos nincs pihi, április végén államvizsga, most jön a tanulós időszak... Aztán ha befejezte a sulit, el kéne mennünk kettesben egy hosszú hétvégére, és májusban már telózhatok is Tapolcára, és kezdjük!!! :)
Épp azon gondolkodtam, h ha sikerülne, akkor kb Dani 3. szülinapja körül születne a kistesó :) Pont ideális lenne, minden szempontból :)

A zsibi nagyon jól sikerült szombaton. Rengeteg mindent vettem, és csak 40 eurot költöttem! :)
Azon gondolkodom, h mivel már annyi ruhája van Daninak, szinte dől ki a szekrényből, amit nem hordunk, vagy nem szerettünk annyira, azokat én is eladnám.. Igy aztán tudnám finanszirozni a következő vásárlásaim :)
Nah, ez majd még kitalálom :)

Tegnap visszahivtak a munkahelyemről gyes ügyben. Csak 2014. márc 30-ig, Dani 2. szülinapjáig kértem fizetésnélküli szabit. Szóval most küldenek egy nyomtatványt, h 1 évvel meg tudjam hosszabbittani. Remélem nem kell 1 évig gyesen lennem, hanem a juliusi lombik után 2 héttel már terhességi táppénzen lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése