2014. május 8., csütörtök

20.CN

A derékfájásom azóta is tart, egyszerűen borzalmas.. már kezdek arra gyanakodni, h ez nem is csak simán a menzesz előjele, hanem lehet h felfáztam, de nagyon csúnyán.. :( Nem tudom, más felfázós tünetem nincs..
Néha érzem a jobb pf-em, de ennyi.


Danival ma manótornán voltunk. Már rég voltunk, és egy óra futkozás annyira kifárasztja, h dél óta durmol :)
Viszont nagyon sietősen távoztunk, már épp gondolkodtam, h lassan el kéne indulnunk, erre a mellette álló gyanútlan kislány kapott tőle egy szép nagy sallert.. Kicsit pipa lettem,azt hittem már le leszokott erről a viselkedésről, de most annyira fel volt pörögve, h nem tudta magát leállitani.. szóval egyből az ajtó felé vettük az irányt, nagyon mérges voltam rá, és a nagy sietségben elfelejtettem fizetni!!! Ááááá, nem hiszem el, már csak itthon jutott eszembe.. na mindegy, majd ha legközelebb megyünk akkor kifizetem ezt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése