2014. május 15., csütörtök

26.-27.CN

26. nap: Reggel volt egy kis menzis, meg egy kis jobb oldali pf szurka. Napközben még párszor éreztem kis menzist, de semmi különös.

27. nap: Mivel ezer éve nem volt ilyen "hosszú" ciklusom, ezért ma reggel hajnali 5-kor csináltam egy tesztet. Természetesen full negativ lett. Visszafeküdtem, ugyanúgy megvolt a menzis érzés., és ma már a melleim is érzem, kicsit feszitenek. Reggel 8-kor újra megnéztem, és nagyon nagyon halványan, kb a szemeim kiestek, volt rajta egy halvány csik. Nah, egyből járni kezdett az agyam, gyorsan meggugliztam ez mi lehet. 3 dolog: nincs semmi, lehet ebből valami, és állitólag menzesz előtt termelődhet olyan hormon, ami csinálhat ilyen időn túli pozitiv tesztet. Hát, úgy látszik nálam a 3. eset jött be, mivel egy óra múlva már ott volt egy rozsaszin pötty a papiron.
Végülis megkönnyebbültem és örülök neki, mert egész éjjel azon járt az agyam, h mi van, ha megismétlődik a másfél évvel ezelőtti eset, amikor nem repedt meg a tüszőm, és 50. nap jött meg!!! Hát akkor most simán kicsusznék a júliusból!
Szóval jól van ez így, csak jöjjön már meg végre!!!!


Kb. Délután 3-kor már volt egy kis piros a wc papiron, ez azt jelenti, h most már tényleg csak napok választanak el attól, h megjöjjön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése