2015. április 15., szerda

AMH és egyebek

Múlt hét szerdán voltam a helyi magánlaborban megnézetni az AMH-m. Legutóbb tavaly októberben nézték, az utolsó lombikunk előtt, akkor 0,3 volt. Erre napi 450 egységes Gonal stimut kaptam, 13 napon keresztül, és mivel nálam lombikról lombikra csökkent az AMH értékem, ezért fel voltam készülve, hogy emiatt a rengeteg hormon miatt, valami nagyon alacsony számot fogok látni a leletemen. Tegnap délután megjött a várva várt email. Remegő kézzel nyitottam meg. Az értékem pedig: 0,6!!! Alig akartam hinni a szememnek! Gyorsan megnéztem a tavalyi leletem, Tapolcán is ugyenezzel a laborral csináltatták a vizsgálatot, szóval nincs itt tévedés!! Ekkor eszembe jutott, hogy talán nem mindegy, hogy a ciklus hányadik napján nézik, hogy épp peteérés előtt vagy után van az ember, vagy már épp a ciklus végén?! Gyorsan visszakerestem, hogy anno hányadik napomon vették le Tapolcán a vért, és láss csodát, akkor éppúgy a 16. napon voltam, mint most!!! Tehát még csak emiatt sem lehet az eltérés! Akkor már csak egy valami lehet, mégis érnek valamit ezek a nagydózisú vitaminok!!! J
Nagyon boldog vagyok, madarat lehetne fogatni velem J Ezek szerint jó úton haladunk, izgatottan várom már a kaposvári 1. konzultációt!

Hónap elején levetettem a 3. napi hormonkat is, hogy lássam van-e valami változás, és hogy alakul az FSH-m az alacsony AMH miatt?

Ezek lettek az eredmények:

TSH: 1,1 mIu/l

Prolactin: 130 mU/l

FSH: 4,3 U/l

LH: 3,9 U/l

FSH/Lh hányad: 0,91

Ösztradiol: 51,2 pg/ml

Testosteron: 0,5 nmol/l

Kortiz: 334,1 nmol/l

Teljesen meg vagyok elégedve, talán még soha nem voltak ilyen jók az értékeim. A prolactinom is szépen lent van, ahhoz képest, hogy a napi fél Bromot kb minden 2. nap elfelejtem bevenni, így most már szándékosan nem is szedem napi szinten. És az FSH-m továbbra is érthetetlenül alacsony, ami persze nem baj J

Tegnap készültem a dokim magánrendelésére, de sajos nem jutottam el, talán majd ma felhívom, megkérdezem, tud-e adni beutalót homocisztein szint mérésre.

 Ma vagyok a ciklusom 23. napján. A múlt hónapban ekkor már kezdtem barnázni és végül 4 nap pöttyözés után, 26 naposra sikeredett a ciklus. Ekkor döntöttem el, hogy a január végén abbahagyott AVIVA tornát ideje folytatnom. Tavaly augusztustól idén januárig heti 2-szer rendszeresen eljártam tornázni, és a ciklusom szépen beállt 28 napra, minimális 1 napos barnázással. A baj csak az, hogy mindezt most otthon kell megoldanom, így heti kétszer előbb le kell lépnem a melóhelyről, hogy amíg Dani nem ér haza az oviból, végezzek. Már 3 hete csinálom, eddig jól működik így a rendszer, és most kíváncsian várom, hogy hogy alakul majd ez a ciklus...

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a jó eredményekhez itt is ;) Nagyon szupi az FSH-d, ne is törődj ezek után az AMH-val, mert önmagában semmit sem mond. Szerintem az sem mindegy, h peteérés előtt vagy után mész AMH-ra. Nekem 2012-ben a stimuk elkezdése előtt 1,4 volt, idén meg 2,2. Persze az is lehet, h a nagy dózisú Q10 javította így fel, de szerintem inkább az, h a mostanit a peteérés előtt vetettem le, a 3 évvel ezelőttit pedig utána 5 nappal. Ez persze saját megfigyelés...
    Hajrá Kistesó nálatok is ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi! Köszi!  Tényleg nem mindegy mikor megy az ember, bár az enyémen lényegesen sajnos nem változtat  Annak az egynek örülök, h nem 0,1 körül van, mert akkor tényleg kétségbe esnék. A szeptemberi lombikig azért próbálom még kicsit tunningolni :)

    VálaszTörlés