2015. április 29., szerda

Izgulós...


Holnap lesz április 30, megyünk az 1. kaposvári konzultációnkra. Nem is értem, mi ez az izgulás, ami elkapott, úgy érzem magam, mint anno 4,5 évvel ezelőtt, amikor először mentünk Tapolcára. Ismét tele vagyok kérdésekkel, várakozással, reményekkel.

Hálásak vagyunk Tapolcának, Török doktorúrnak, minden ott dolgozónak, hisz nekik köszönhetjük a gyönyörű nagyfiúnk.
Most mégis úgy érezzük, hogy kell valami, ami más, ami nem az eddigi, valami kis apró változás, ami talán meghozza nekünk a várva várt csodát!

Ez lesz az 5. lombikunk... és remélem, egyben az utolsó is...

8 megjegyzés:

  1. Persze, hogy izgulsz, hiszen nemsokára babás leszel ;) Kívánom, hogy az intézetváltás azonnali sikerrel járjon :) 4 stimulációd volt eddig, vagy beleszámoltad a fagyibabákat is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi, úgy legyen! :)
      4 stimum volt eddig, a fagyiig soha nem jutottunk el – az utolsónál már a beültetésig sem :(

      Törlés
    2. Már nem emlékeztem...Igen, egy cipőben járunk, nekem sincs soha fagyibabám, pedig elvileg van még petesejtem. Mitől függhet ez? Ennek most sikerülnie kell, nincs mese! Én a győri Kaáliba megyek át, ha a következő nem sikerül, mert onnan nagyon kevesen jönnek haza baba nélkül.

      Törlés
    3. Szerintem a minőségtől függ, hogy mennyire osztodnak jól az embirók, és marad-e fagyasztani. Nálam valószínűleg az alacsony AMH miatt már elég rossz a petesejt minősége. Te szedsz valamit, amivel esetleg javíthaszt ezen? Én most az inozitolt próbálom ki rá + sokQ10-et... aztán meglátjkuk...
      Mi feladtuk a győri Kaális próbálkozásainkat, oda nem lehet egyszerűen bejutni :( Pedig én is sok jót hallottam róluk.

      Törlés
    4. Igen, a Picnogenolt szedem fTimi javaslatára a Családinet fórumról, majd írok erről is egy bejegyzést. Emellett rengeteg Q10-et, próbálom most már napi 400-ra felvinni az adagot és most cseppeket illetve valami Q10 krémet szedek( Gál), mert ezek sokkal természetesebbek. Nekem valószínűleg a Q10 vitte fel az AmH-mat 1,4-ről 2,2-re.

      Törlés
    5. A pycnogenolt (Flavogardot) én is szedem kb 3 hete, akkor olvastam róla, hogy nagyon erős antioxidáns, és hogy esetleg ez is segítnet. Q10-ből én is 400mg-ot szedek, lehet nekem is ez segített. Milyen Q10 cseppet és krémet használsz? Tudnál linket küldeni róluk? Megnézném.

      Törlés
  2. Én csak most találtam ide Jucus, de nagyon drukkolok Neked, Nektek, hogy valóra válhasson a második álmotok, most sikerülni fog! <3

    VálaszTörlés