2015. április 22., szerda

Húzós reggel


Múlt héten szerdán, mikor hívtam a nődokim, azt kérte, ma reggel menjek be hozzá az sztk-ba, és akkor elrendezzük a homocisztein szint mérésem.
Reggel 8-tól van rendelése, nekem 9-re kell beérni dolgozni (egy másik városba – az sztk-tól kb 30perc), tuti simán beérek időben. Gondoltam, kicsivel előbb odamegyek, és beugrom, levetetem a nagyrutint, amire múlt héten kértem beutalót. Ezt a másikat, úgyis a nőgyógyászaton veszik le. Azért biztos ami biztos, tegnap szóltam a főnökömnek, lehet, hogy egy kicsit kések ma, de igyekszem 9-ig beérni.

Na, nálunk szokás szerint 5:50-kor csörgött az óra. Szokásos reggeli rutin, 6:50-re sikerült is összeszedni magunk, és elindulni. Danit Sz. vitte az oviba, én meg rohantam az sztk-ba.
7-re oda is értem, és így a 34-es sorszám lett az enyém!! Hát ez fantasztikus, gondoltam magamban, de talán 8-ig végzek, nem kell utána messze menni, csak a folyosó túlvégére. 7-kor el is kezdték a vérvételt, talán a szokásosnál kicsit lassabban ment, mert eggyel kevesebben voltak ma. 7:50-kor hívtak be, felvették az adatokat, kisit várni kellett, és kb 8:10-re értem a nőgyógyásaztra – ahol ma is terhesgondozás volt. Beültem a váróba a sok hatalmas pocakos lány mellé. Kiderült, hogy a doktor úr még nincs itt, azt mondták, majd olyan negyed 9 körül ér be. Ok, ez jó, legalább nem késtem el, én akartam ugyanis elsőnek gyorsan besurrani, úgyis csak 2 perc az egész, míg odaszól a szomszéd szobába, hogy mit vegyenek le nekem. Ismét várakozás. Doktor úr nem kapodta el, fél 9 után esett be. Kb 10 perc múlva nyilt az ajtót, valakit szólítottak vizsgálatra. Nekem több sem kellett, gyorsan odaadtam a papírom az aszisztensnek, hogy nekem csak beutaló kell. Ok, várjak. Fél perc sem telt el, már szólítottak is! Wow! Ez gyors volt. Doktor úr már diktálta az aszisztensnek, hogy akkor ezt a beutalót írja meg. Kicsit beszélgettünk ezalatt, mondtam neki, hogy megyünk jövő héten Kaposvárra, úja belevágunk. Nem is tudta, hogy ott is van Kaáli, kérdezte kihez megyünk, mondtam, hogy Mánfai doktorhoz. Nagyon jó véleménnyel volt róla, ismeri, tudja, hogy Pécsről ment oda, és biztos jó kezekben leszünk! :) Aztán mondtam, hogy még lehet, hogy jövök majd pár beutalóért, ami még oda kellhet, de ha már itt vagyok, mi lenne, ha megírná nekem a 21. napi hormon vérvételes beutalót :) Nagyon kedves volt, rögtön mondta, hogy persze, és már diktálta is az aszisztensnek, hogy lesz még egy beutaló, progeszteront kell nézni. Mivel láttam egy kaposvári lány kaális papírjait, tudtam, h 21. napon prolactint is kérnek, ezért mondtam, hogy azt is írjuk még rá. Ez simán ment :)

Viszont eközben kiderült, hogy ők a szomszéd szobában ezt a vért nem veszik le, menjek vissza a másik laborba, ahol reggel levették a nagyrutint, ezt csak ott tudják, és csakis az utolsó pillanatban, amikor megérkezik a vérszállító emberke a hűtőtáskával. Visszaballagtam hát a másik laborhoz, ahol még mindig nagyon sokan vártak, bekopogtam, mondták, hogy majd 9-fél 10 körül szokott jönni az emberke, addig csak üljek le, és ha meglátom a nagy hűtőtáskás pasast, akkor rohanjak be utána. Amilyen szerencsém nekem lenni szokott természetesen nem 9-kor jött, hanem már majdnem fél 10-kor. Mikor bementem, már vártak és tudták, hogy nekem specko vérvételem lesz, mindenkit félreállítottak és én jöttem :) Az egyik nő jeget hozott, a másik vette le a vérem, a harmadik meg pakolta a hűtőtáskát. Fél 10-kor végeztem , és 10-re sikerült is beérnem a munkahelyemre! De a nagy sietségben elfelejtettem megkérdezni, hogy mire lesz meg az eredmény!!! Ááááááá!!! Ennek valahol utána kéne néznem, mindenesetre nagyon jó lenne, ha jövő csütörtökig a kezemben lenne!!!

1 megjegyzés: