2017. május 10., szerda

Előkészületek az utolsó lombikhoz

Fura, hogy ez lesz utolsó. Eddig - már jó előre - mindig volt egy B tervem arra az esetre, mi van, ha nem sikerül... fura, hogy most nem kell ilyenen agyalnom. És ennek ellenére sem vagyok ráparázva (egyenlőre J ). 2 hete jutott eszembe, hogy lehet, újra el kéne kezdeni a vitaminokat, amiket amúgy fél éve nem is láttam, így kb 3 hónapig fogom szedni. Ilyen sem volt még, hogy ennyire lazára vettem volna J De már nem gondolom, hogy ezen múlik... Nem szedek most 100 félét, mint eddig, csak párat, amiról úgy gondolom, segít kicsit javítani a petesejtjeim minőségén. Megtaláltam a vitaminjaim közt a már ki tudja mikor vásárolt Mastodynon cseppeket, gondoltam, ezt is megeszem mielőtt lejár, nehogy már ki kelljen dobni Úgyis érzem, hogy magas a prolactinom, így nem kell talán Bromot szednem lombik előtt. Nem tudom ennek köszönhetem-e, de ez a ciklusom extra rövid lett L Pedig pont az ellenkezőjét olvastam róla, hogy rendezi ezeket a problémákat. Nah, de nem adom fel, hisz azt mondják 3 hónap kell, hogy érezzük jótékony hatását, már meg is rendeltem a következő üveggel. 2 hónap múlva tervezem a vérvételeket, akkor majd kiderül, hogy segített-e.

Továbbra is próbálok edzeni, -8 kilo lett a vége, kb 1 hónapja se fel se le nem mozdul a mérleg. De elégedett vagyok ezzel is, sokkal jobban érzem magam. Nincsenek falási rohamaim, mint előtte, és ami a legjobb, hogy az édességet sem kívánom már úgy, min rég. Tavaly még napi szinten megettem a kis (inkább nagy) édesség adagomat, ami általában esti csokizugevésben merült ki. Reménykedem, hogy  az IR gyanús eredményemen ez azért segít.

2,5 hónap... ennyi idő múlva kell mennem az utolsó stimumegbeszélésre Kaposvárra. Addig ki kéne gondolnom, mit is szeretnék – a dokival együtt döntjük majd el, hogy hosszú vagy rövid protokoll lenne-e jobb, ill. hogy szedjek-e fogamzásgátlót előtte vagy ne. Most ott tartok, hogy jó lesz nekem a rövid is (eddig egyszer volt ilyen, és elég jól reagáltam 11 petesejtem lett), ez már a 7. stimulációm lesz, ha megúszhatom kevesebb hormonnal, akkor inkább azt választom. Kaposváron eddig 2/2-szer használtunk fogigátlót előtte, a doki szerint alacsony AMH-val nem árt, ha előtte 1 hónapot pihen a szervezet, a következőben így talán jobban teljesít.

Hát így állunk most. Kb. 5 hónap múlva kiderül, mi is van Nekünk megírva....

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy lesz még egy stimud. Kívánom, h sikerrel járjatok! A vitaminokat pedig szedd csak szorgalmasan, nekünk is sokat segítettek. A fogyás és az edzés biztos, h nagyon jót tettek a petesejtjeidnek. ;) Csak így tovább! A Mastodynon nekem volt, h segített, volt hogy nem és mégis kellett némi Bromo, de összességében jót tett a ciklusomnak. Nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! :) Remélem, nekem is segít a csepp, még 1 hónap és kiderül :) Köszi a drukkokat, ránk fér :)

      Törlés