2017. július 10., hétfő

Ember tervez....

Múlt pénteken megjöttünk a nyaralásból, Zakyntosról, szuper volt! Dani nagyon élvezte élete első repülését, szóval már nincs visszaút, ezután minden nyáron repülővel kell mennünk nyaralni. J A szálloda kifogástalan volt, az ételek finomak és változatosak, a személyzet pedig – a takarítótól az igazgatóig rettentő kedves. Ha nem lenne még millio hely a világon, amit szeretnénk még látni, nagyon szívesen visszamennék ide bármikor.

Üröm az örömben, hogy az elutazásunk napján tudtam meg, hogy megint el kell mennem Kínába. Ráadásul már ezen a héten és ezuttal 2 hétre. Daninak nem mondtuk el a nyaralás alatt, most hétvégén vártam a megfelelő pillanatot, de olyan nehéz, tegnap este végül elmondtam neki, szegény sírni kezdett, mikor meghallotta. Ráadásul a névnapja is ebben a 2 hétben lesz, de mivel neki fogalma sincs, hogy pontosan mikor is, így előrehozzuk az elutazásom elé. Az ajándékok hallattán kicsit megnyugodott.

Mamával már megbeszéltük, hogy abban a 2 hétben ott lesz náluk az Őrségben, Sz. pedig melo uán megy mindig, amikor tud, ezt Dani is tudja már egy ideje, de persze most kicsti más fénybe került a történet.

És hát borul minden, amit a következő hetekre terveztem, nem tudok elmennei vv-kre, nem tudok időpontot kérni Kaposvárra, mindent akkor kell majd valahogy elintéznem, miután 30-án megjöttem. Szeptemberben pedig indul az utolsó lombik.

Ráadásul szeptember 8-9-re csapatépítést szerveznek, és elég valószínű, hogy akkor már szúrnom kell magam, és ugyan ez már a 7. stimulációm, de még soha egyetlen egy szurit sem adtam be magamnak L Szóval aznap vagy kimarad, vagy be kell avatnom egy munkatársam, aki majd elintézi nekem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése