2017. július 26., szerda

Kínából

Már nagyon várom a szombatot. Egész pontosan a szombat délután 3 órát, hogy végre otthon legyek. Ezt most nagyon nehezen viselem. A 2 hét rengeteg idő távol otthontól, ráadásul ebben a fura országban.

A gyomrom sem fogadja most túl jól az itteni kosztot, hamburgeren, pizzán, tésztán próbálom kihúzni, de ezeken is sokszor ismeretlen eredetű büdös hús figyel. Hát igen....a szagok...ez az, amit soha nem tudnék megszokni, és miután hazamegyek még hetekig az orromban lesz. Persze az olaj az oka mindennek, ami ezeket a szagokat árasztja, itt egy „kedves” kis film arról, hogyan is nyerik az utcai sütüdék az olajat, és honnan ez az iszonyat bűz:
https://www.youtube.com/watch?v=zrv78nG9R04
Nah, de már csak 3 nap, ezt már fél lábon is... J

A helyzet végül úgy alakult menzesz téren, hogy imáim meghallgatásra találtak, és végül megúsztam utazás alatt. Vasárnap este érkeztünk meg a szállodába, aztán kb 1 órán belül meg is jött. Így sikerült ez a hónap 31 naposra.
Mivel még ebben a ciklusban el akarok menni Kaposvárra megbeszélésre, ezért megkértem Sz-t, hogy kérjen nekem időpontot W. dokihoz. Aug.10-én kell mennem, 11 órára. Az egy csütörtöki nap, így lesz másfél hetem, hogy megcsináltassam a vv-ket. Bár pár napot jó lenne kihagynom, nem bánnám, ha ez a sok mocsok előbb elhagyná a szervezetem...
Szóval a 3. napi vv kivételével mindegyiket meg tudom addig csináltatni: AMH, D vitamin, 21.napi (prolactin, progeszteron), és IR.

Aztán hogy utána hogy lesz, azt még nem tudom...Egyszerűen nem tudom, hogy fogom tudni beleilleszteni ezt a lombikot a melonaptáramba L
Sokszor gonolkodom azon, hogy csak én csinálom ezt ennyire sz@rul? Csak én nem vagyok képes szabadságot kivenni, max fél napokra ellógni és hazudni? Hogy a melo fontosabbnak tűnik, és a lombikot csak besuvasztom a napi teendőimbe??? Nem a lomikot kéne priorizálnom és a melot igazitani ehhez??? Másnak is ekkora szervezést igényl, hogy eljusson a vizsgálatokra?
Vajon emiatt nem sikerül?

2 megjegyzés:

  1. minden okos "szakirodalom" azt mondja, hogy az a jó, ha nem feszülsz rá és eltereled a figyelmedet... és szerintem ha hazudnod kéne miatta és ezért rosszul érzed magad, az biztos nem tesz jót lelkileg, és elvileg ami nem jó Neked lelkileg, az nem segíti a lombik sikerességét. de ezt csak a kb. ötszáz lombikblog mondatja velem, amiket eddig olvastam :) sok sikert, és kitartást a hátralevő kínai napokhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi! :) A hazugság a legkevesebb, végülis az összeset titokban csináltam végig – a sikereset is, ez nem okoz gondot nálam.
      Inkább az zavar, hogy állandó időhiányban vagyok, 100 felé futok, és nem tudok 100%-san rákoncentrálni. De ha jobban belegondolok, akkor a sikeresnél is elég zavaros időket éltem, szóval remélem nem lesz ez most sem hátrány :)

      Törlés