2017. augusztus 8., kedd

Siralmas

Mármint a 21. napi eredményeim (ami valójában 22. mivel az esett hétfőre)
Úgy tűnik a 3 hónapnyi Mastodynon cseppezés nem tette rendbe a hormonjaimat L
A prolaktinom nagyon magas, mától azt hiszem elkezdem szedni a szokásos fél Bromokriptinem.
A progeszteronom meg a béka segge alatt. Még soha nem volt ilyen alacsony.
Erről csütörtökön mindenképp szeretnék beszélni a dokival, mivel az 1. (és egyben sikeres) lombikot kivéve minden egyes alkalommal leszívás utáni 11. napon megjött. Azért szerintem ez sem normális, gondolom nem elég a másnak szokásos progeszteron pótlás, nekem valószínűleg több kell majd.
Esetleg majd beültetés után 2 naponta eljárnék vv-re, megnézetni a progiszintet. Vagy ez hülyeség? Ááááá, nem tudom, de valamit majd csinálni kelll.

Holnap IR vérvétel.


4 megjegyzés:

  1. SZia. Szerintem nem veszes eredmeny. Az en dokim a prolaktinra azt mondta, meg jo is egy enyhe emelkedes, es nekem is kb ennyi volt, megis sikerult a lombik, a progeszteronom pedig sosem volt sokkal magasabb termeszetes ciklusban, de tobb progit a lombiknal sem szedtem, mint ami elo van irva. Amugy a prolaktin nagyon tud ingadozni, lehet pont ugy voltal vervetelen, hogy igy magasabb lett mint ugy altalaban. En k. Dokihoz jarok amugy, a kaaliba. Most keszulok fetre! Prolaktint nem is nezettunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a bíztatást! :) W. doki azt mondja, hogy jó, ha a prolaktin 300 alatt van, szóval majd meglátom holnap mit szól. Nem tudtam, hogy a prolaktin ennyire ingadozik, vagy hogy mi van hatással rá.. talán a stressz? Mindenesetre úgy döntöttem, hogy a 3. napi vv-ig nem szedek Bromot, lássuk akkor mennyi lesz. Ha mégis kéne, nekem általában pár nap alatt leviszi, szóval nem vagyok elkésve semmiről. Te is a kaposvári kaáliba jársz? :) Drukkolok neked nagyon!!

      Törlés
  2. Szerintem se vészes, ne parázz!
    A prolaktin állandóan ingadozik, ha ezer fölé megy akkor kell aggódni. Szerintem menj el újra és nézesd meg , hisz ez nem ciklusfüggő. A progid valóban alacsony de szerintem még az sem olyan vészes. Ha kezdődik a lombik, majd kérj extra progit pl. szuri formájában, bár ez is olyan dolog, hogy ha elindul a terhesség akkor általában megugrik a hcg-vel együtt a progi szint is. De legalább megnyugtató hogy te mindent megtettél. Majd a 3. napi vv lesz izgalmas, addig pedig pihi és relax. Tudod, most Te jössz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hunti, de mindig tudok parázni, ha kell ha nem :) Volt már 1500 is a prolaktinom, de szerencsére akkor sem volt semmi komoly baj a háttérben, gyógyszerrel szépen lement. A progi miatt jobban aggódok, de talán ezzel sem lesz gond. A 3. napi vv jövő héten lesz, akkor nézetek AMH-t is, bár nagy változásra nem számítok. Sebaj, majd alacsony AMH-val állok be a babásodók sorába :)

      Törlés