2017. augusztus 23., szerda

AMH

Ma megjött az AMH ereményem. 2014-ben 0,3 volt, 2015-ben 0,6, 2015-ben 0,53, most pedig 0,72. Nem mostanában volt ilyen „magas” ez az értékem. Pedig most nem is szedek olyan nagydózisú Q10-et és inozitolt mint anno, szerintem ez inkább a 8 kilo fogyásnak és annak köszöntehő, hogy a cukorfogyasztást minimalizáltam (magamhoz képest). Az elmúlt években sajnos elég csokifüggő voltam, ezért is szaladtak fel a kilók – na meg a mozgásszegény életmódnak köszönhetően.
Szóval összeségében azt gondolom, hogy egész jó eredményekkel vágunk neki az utolsó lombiknak J

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Az életmódváltás ezek szerint ilyen sokat jelent! Drukkolok, h minden úgy alakuljon ahogy szeretnéd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! :) Az tuti, hogy nem a bogyókon múlik, amiket mindig marokszám szedtem... :) Reméljük az új megközelítés most már sikerhez vezet :)

      Törlés
    2. De, de, azért a bogyók is számítanak, mert sajnos a mai ételekben már semmi tápanyag nincs.

      Törlés
    3. Persze, tudom. Most is megvan minkettőnknek napi egy marékkal :( de már csak egy hónap, és leszívás - utána már csak a legszükségessebbeket szedem.

      Törlés
  2. mizujs? Voltál dokibácsinál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltunk, igen :) Ezer a melo, most írtam gyorsan egy bejegyzést :)

      Törlés