2017. augusztus 17., csütörtök

3. napi eredmények


Tegnap megvolt a 3. napi vérvétel.
Az eredményeim nem túl fényesek, de úgy döntöttem, nem leszek most túl szigorú magamhoz, szóval megfelelőnek értékelem. Ha jönni akar az a baba, akkor nem ezeken az értékeken fog múlni. Ok, hogy magas egy kicsit a prolaktinom még mindig (tavaly 43volt!!!), el is kezdtem szedni tegnap este a fél szem Bromot – nehogy ezen múljon. A TSH-m is elég magas, szerintem még soha nem volt ennyi (tavaly 1 volt!!), erre fogalmam sincs mit kéne szednem, vagy kell-e, és ha kell, elég-e ha 3 héttel leszívás előtt kezdem – kb. akkor megyek leközelebb Kaposvárra. Az FSH kicsit jobb lett mint tavaly (akkor 7,7volt), az Ösztradiolom talán jó (tavaly 292 volt) tulajdonképp nem is tudom, hogy ennek mennyiek kéne lennie.

Az AMH eredményre még várni kell de talán – az FSH-ból kiindulva – nem csökkent 0,5 alá.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ezzel a vv-vel nincs semmi baj ☺️ Az fsh tökéletes, a prolaktin sokkal jobb mint az előző. A tsh nekem is 2.2 volt a stimu előtt, szóval nyugi, minden úgy jó ahogy van 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a bíztatást :) Egyenlőre még pozitív és bizakodó vagyok, remélem így is marad :)

      Törlés
  2. Szerintem sem olyan rossz eredmény ez, sőt. A tsh-ra szelént kell szedni, nagyon szépen lehúzza gyógyszer nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a tippet :) Eddig is szedtem szelént, de most duplájára emeltem az adagom. :) Pár hét múlva, mikor nagyrutinra megyek, megnézetem újra a tsh-t is.

      Törlés
  3. Sziasztok nekem a prolaktinom 284 és 430ig írja akkor ez jó igaz?

    VálaszTörlés