2017. július 13., csütörtök

Hurrá(k)

Hurrá 1: Tegnap tudtam meg, hogy az október 2-i termék bevezetéseket előre húzták szeptember 4-re! Ez konkrétan azt jelenti, hogy az első fázis szept. 4-18 között lesz, ebben a 2 hétben elfelejthetem a szabit, sőt hévégén is be kell jönnöm. A naptáramban (egészen eddig) totál üres volt a szeptember meloügyileg, nagyon örültem is magamnak, hogy milyen flottul megy majd a lombik. De hát nem én lennék, hogyha valami nem jönne közbe...  Amire jutottam az az, hogy aug-ban elmegyek stimumegbeszélésre Kaposvárra, feliratok minden szurit előre. Számításaim szerint kb szept. 14-e körül jön majd meg, így elvileg 18-án el tudnék menni Kaposvárra ha kell, hogy kezdhetem-e a gonalt. És akkor október 2-ig, a következő termékbevezetésekig meg is lehetne.
Azért ilyenkor elkoldolkodom azon, hogy hogyan férne bele egy baba az életembe, és hogy az asztrológusnak mennyire igaza volt....
Hurrá 2: Ma vagyok a ciklusom 28. napján, és leszámítva egy tegnapelőtti iszonyatos hasgörcsöt és tegnap egy nanoméretű rózsaszín nyákot a papíron semmi jele, hogy megjönne. A 25/26 ciklusom ezek szerint a múlté, pedig most NAGYON örültem volna neki! (meg is tettünk mindent érte, hogy megérkezzen, de ez most nem vált be) Szombaton indulok Kínába, az út háztól házig 25 óra, fantasztikus lesz ÚGY végigcsinálni!! Ráadásul mostanában az első 2 nap horror mennyiség van, folyton kereshetem majd a WC-t!
Hurrá 3: Ez végre egy jó hurrá. Úgy tűnik Dani már túltette magát a dolgon. Már kérdezget, nézegetjük együtt a repülő belsejét amivel utazom majd, na meg közölte, hogy mit hozzak neki J És már készíti össze, hogy miket kell a mamához vinnie 15 napra J
 
Hát ennyi. Ha hazajöttem elintézem a vv-ket. Addig meg várom, hogy megjöjjön, aztán telo Kaposvárra időpontért.

2 megjegyzés:

  1. Nem baj az ha dolgozol :) legalább 100%-osan le leszel kötve, nem a lombikon fog járni az agyad az tuti. Jó utat Kínába és vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem így lesz! Ganyu

    VálaszTörlés