2019. február 6., szerda

Pedig jó ötletnek tűnt....


Így utólag visszagondolva, nem is tudom, hogy jutott eszembe az, hogy elmegyek 😊
Talán nem gondoltam bele igazán, hogy mivel is járna ez az utazás: háztól házig kb 25 óra, 2 átszállás, 6 felszállás-leszállás, nehéz csomagok, időeltolódás, meleg, vírusok...stb...
És mivel nem gondoltam ebbe bele, csak azt láttam, hogy még mindig számítanak rám, még mindig fontos vagyok, ezért hétfőn igent mondtam - na persze azok után, hogy konzultáltam a nődokimmal, és végül Sz. is rábólintott.
És ahogy teltek az órák, úgy jöttek elő gondolataimban a fenti dolgok szépen sorban...meg persze Sz. is egész nap rágta a fülem, hogy biztos jól meggondoltam-e.
Aztán este átbeszéltük, és arra jutottunk, hogy ez most nem ér ennyit, így kedd reggel, mikor beértem, rögtön beszéltem a főnökömmel, és visszamondtam....
Szóval egy fél napig úgy volt, hogy utazom Montereybe.... de nem.... 😊

Most próbálok inkább többet foglalkozni magammal, és kevesebbet a meloval.
Ma bejelentették, hogy ki veszi át a munkám, szóval fokozatosan adom át a dolgokat, amúgy április végéig tervezek maradni.
Hétfőn megyen a 20. heti nagy UH-ra, akkor leszek 20+2. Ami érdekes, és egyben elszomorít, hogy még egyáltalán nem érzem mozogni Danit ilyenkor már éreztem, most meg semmi. Igaz, hogy van kis hasi felesleg, de ez akkor is megvolt. Talán amiatt van, hogy most elől van a méhlepény (Danival hátul volt), és pont takarásban van.
A magam megnyugtatására ezért vettem egy szívhanfigyelőt, így pár naponta be tudunk hallagtózni 😊  

2 megjegyzés:

  1. Jól döntöttél, hogy lemondtad. Nem is értem a főnöködnek hogy jutott eszébe...
    Most visszakerestem és már elmúltam 19 hetes pár nappal, mikor először éreztem Ricsit, de alig észlelhető volt ám. Szintén elől volt a lepény :)
    Szerintem 1-2 hét és érezni fogod , ahogy bulizik odabent :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétvégén megvolt az áttörés, nekem a betöltött 20. hétig kellett várnom 😊

      Törlés