2014. július 14., hétfő

ET+10

A novemberi lombiknál ezen a napon kezdtem el kicsit vérezni. Aztán másnapra megjött.
Ma még semmi nincs a betéten, de szerintem már nagyon itt van. Éjjel iszonyatosan görcsölt a hasam, közben a derekam majd leszakadt.. Reggel azért csináltam egy tesztet - netes 10-es érzékenységűvel - természetesen full negativ. Miért nem lepődtem meg? 12.dpo-n azért már ki kéne mutatnia.
Holnap reggel megyek tapolcára, ott majd hivatalosan is közlik, h ennyi volt. És megbeszéljük a folytatást. 3 hónap mulva szeretnénk újrakezdeni.

Ma délután mindkét petefészkem nagyon szurkált, és a hasam alját is éreztem közben.
Aztán rá 1-2 órára már piros volt a wc papir..
Hát ez tényleg ennyi volt...
Azért kiváncsi vagyok, holnap mit mond a doki..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése