2014. július 6., vasárnap

ET+2

Ami tulajdonképp ET+1 lenne, ha 3 naposan kaptam volna vissza őket.
Továbbra sem érzek semmi különöst, néha szurkál a petefészkem. Mondjuk még nem is kell semmit érzenem, a hivatalos tesztig is még 9-et kell aludni. Még nagyon messze van.
Egyre unalmasabb itthon egyedül, Dani már nagyon hiányzik :( És persze Sz. is :) Minden nap legalább 10-szer beszélünk telefonon, de az nem ugyanaz. És most már annyira jól érzi magát a mamánál, h nem is nagyon hiányol. Ennek végülis örülnöm kéne, mert igy tényleg nyugodtan tudok pihenni.
Sokat pihenek, ma már főzöcskéztem, és egész nap vigjátékokat nézek. Semmi megerőltető. :)
Mondtam is Sz.-nek, ha most nem sikerül, akkor soha. Annyira ideálisak a körülmények, tavaly novemberben ebből SEMMI nem volt meg! Nem pihentem egy percet sem, ugyanugy csináltam mindent a beültetés utántól, mintha mi sem történt volna. Sokat idegeskedtem és sirtam, h ez igy nem lesz jó.. és tényleg nem lett... nem tudom ezeknek a dolgoknak volt-e köze a sikertelenséghez..
Most viszont nyugodt vagyok, pihenek, naponta többször beszélgetek a kis "pocaklakókkal" és tulajdonképp nagyon jól érzem magam.
Elvileg kedd körül kezdődik meg a beágyazódás, addig legalább fent kéne tartani ezt az állapotot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése