2014. július 12., szombat

ET+7 / ET8

Nincsenek valami jo napjaim...soooot....ma mar bogtem is...de menjunk sorba
Tegnap reggel arra ebredtem, h ejjel a szokasos most sem sikeult meg fog jonni almom volt. Teljesen kesz voltam. Erre egesz reggel fajt a derekam es a hasam, ami annak a biztos jele, h meg fog jonni! Szoval nem indult tul jol a nap...valahogy azert sikerult ezen tultenni magam, es atvaltottam pozitivba, megint szep volt a vilag. Delutan munka utan jott Sz. Elmentunk Danival setalni, megneztuk a repulo golyakat, es megbeszeltuk, h lehet, ikrek lesznek, annyi golyat lattunk az elmult par hetben.
Napkozben meg parszor ereztem a hasam, neha a petefeszkem, de a derekamat mar nem.
Ma reggel. Felebredek, es mirol almondtam ismet??? Hat persze megint ugyanaz az alom, nem sikerult.... Nem erdekelne ez annyira, ha ez 10-bol 10-szer nem jott volna mar be. Ez az alom 100% biztonsaggal jelez...sajnos...nem veletlen mondjak, h az almok nem hazudnak...
Aztan persze ismet fajt a derekam es a hasam reggel, aztan elmult, de a hasam aljat meg most is erzem, es neha nyomast a huvelyembe, ami talan meg ki is sugarzik. Cicik meg mindig nehezek, feszulnek.
Szoval a mai napom sem valami fenyes..
Delelott anyosom megkerdezte, h minden rendben? Persze, mondtam, minden rendben. És erzek mar valamit? Erre en: ez sem sikerult. Es azzal a lendulettel el is bogtem magam..
Hat ez van...
Szerintem hetfon, 2 nap mulva mar elkezdek pottyozni, es pont kedden, mikor mennem kell, meg is jon... :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése