2014. július 4., péntek

Ma volt a beültetés

A múltkor ott hagytam abba, h készültem a 2. UHra.
Ott aztán kiderült, h a doki valamit nagyon benézett, 6-15mm-ig mind más méretű tüszőim voltak, kb 7-8db. Ez pénteken volt, 9 napja tartott a stimu, de hát ilyen tüszőket még nem lehet leszívni. Ezért 2 nappal meghosszabitotta a gonalt, ugyanugy 225egységet kellett szurni vasárnapig. Hétfőn este pontban 8-kor 2db Otriville tüszőrepesztő, és szerda reggel fél 8-ra kellett menni leszivásra. Én voltam az első reggel 8-kor. 8db-ot sikerült leszivni, és döntenünk kellett, h pénteken vagy hétfőn szeretnénk-e visszakapni. Nagyon szerttünk volna 5 napos blasztobabát visszakapni, de hát nekünk sosem osztódnak úgy, ahogy kéne, ezért kértük, hadd válaszoljunk másnap, mikor kiderül, hány termékenyült meg.
Csütrötök reggel telóztunk, 8-ból 7 volt érett és ebből 5 terékenyült meg. Ekkor még volt 1 percünk, h eldöntsük, mit szeretnénk. Végül nem mertünk kockáztatni, így 2naposan, ma értük mentünk.
Reggel még telózni kellett, h hány maradt, persze hoztuk a formánk és mára már csak 3 maradt, Igy tutira nem tudták volna elvinni őket, hétfőig :(
Viszont aggaszt, h nem túl sok a sejtszámuk. 2db 2sejtest és 1db 3sejtest kaptunk vissza. Remélem odabent legalább az egyikük szépen folytatja az osztódást. A méhnyálkahártyám szerencsére nagyon szép, 12,1mm!!
Én most megpróbálok pihenni, szerencsére a feltételek is adottak.
Danit már tegnap este elvitte Sz. a mamáékhoz, és ma már vissza is ment hozzá, mert szereti ha egyikünk legalább a közelében van.
Tegnap este fél 10-kor még hivtak, mert engem akart :( Kicsit beszélgettünk, énekeltem neki, aztán végül apa mellett aludt el valamikor 10 után.
Ha nem hiányol ennél jobban, akkor csak hétfőn este megyek hozzá, tehát van 3 teljes napom pihenni! Remélem lesz valami eredménye ennek a pihinek.
Amugy tegnap még nagyon jó volt egyedül, élveztem a csendet, tettem vettem, ma viszont már nagyon unatkozom, pedig csak pár órája vagyok egyedül.
Tv-zek, vigjátékokat, de már feküdni sem tudok, mert belezsibbadok. Mászkálok hol pisilni, hol inni, hol enni, de nem találom a helyem :(
Közben persze próbálok koncentrálni is, magamra figyelni, mindig simizem a hasam, és beszélek hozzájuk, remélem érzik, h mennyire várjuk már őket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése