2014. november 17., hétfő

2. UH

Ma volt Tapolcán a 2. UH, már vártam, kíváncsi voltam, hogy alakulnak odabent a dolgok.
Ma hétfő lévén, amikor is nagyon sokan szoktak lenni, időben indultam, már 6 előtt, és 7:05-re már ott is voltam. Így is csak 3. voltam. Szerencsére nem voltak olyan sokan, és csak 1 leszívás volt! 4.-ként be is jutottam, legalább időben végeztem. Szóval a vizsgálatot a mnyh-val kezdte, lemérte, és rögtön mondta, hogy szerdán meg KELL csinálni a leszívást. 11,3mm volt, ez ennyire vastagnak számítana ilyenkor?? Jó mondjuk teszek is érte, hogy vastag legyen, és reméelm ez ki is tart majd a beültetésig. Ezután megnézte a tüszőim, egyből látta, hogy ez nem az igazi, javította is magát, tuti nem szerda lesz.. egy kicsit megnyugodtam, bármi, csak szerda ne...
Szóval jobb oldalon 2db 15mm-es és 2-3db 13mm-es, bal oldalon egy 30mm-es valami!!! (ez volt múlt csütörtökön 18mm), lehet ciszta?? Akkor vajon mi van? Azt is leszívja? Vagy egy gyorsan növő tüsző, amit nem enged a szuri megrepedni???Bal oldalon van még 1db 17mm, 1db 15mm és 4db 13mm vagy kisebb. Hát így állunk, erre mondta, hogy péntek. Szerda reggelig kell még szúrnom a gonalt (ezzel elértem a 66 db gonalt! 12nap stimuval), 450-450 egységet, szerda este 20:15-kor tüszőrepesztő, pénteken 2. leszek. Nem tudom mi lesz a vége, ha csütörötök óta kb 3mm-t nőttek, péntekig nem hiszem hogy a többségük kellő méretű lenne... mindegy, végülis csak egy kell majd! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    Azt szeretnem megkerdezni, "mit tud" az a termeszetgyogyasz akiert 300km utaztal?
    Kostonom a valaszod!
    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ivett, nem kifejezetten meddőség témában kerestük meg, inkább abban, hogy segítsen az életmódváltásban. + a páromnak van egy orvosok által gyógyíthahatlan betegsége, amióta 4hónapja belevágtunk a változásba, azóta tünetmentes. És mindketten jobban érezzük azóta magunk :)

      Törlés
  2. Szia!

    Na, mi lett az eredmény? Remélem, hogy jó hírekkel jössz!

    Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi az érdeklődést, épp most írtam róla egy bejegyzést :)

      Törlés