2014. november 14., péntek

Ismét Tapolcán

Tegnap voltam Tapolcán. Ismét derékfájósan, sajnos 2 napja visszajött a fájdalom, pedig már örültem, hogy elmúlt. Megint fájdalomcsillapítón élek. Szóval korán mentem ismét, kb 7:15-re értem oda. 6. voltam a recepción, ennek ellenére, kb 20.-ként kerültem be. Doki megvizsgált, mnyh vastagságára nem emlékszem, de ezzel nem is szokott gond lenni. Szóval az eredményem 3 nap 450 egység és 3 nap 300 egység gonal után a következő: 4 tüsző jobb oldalon, 6 tüsző bal oldalon. Mind 14-10mm között. T. doki nem lehetett túl elégédett az eredménnyel, mert visszaemelte az adagom 450 egységre. Hétfőn kell legközelebb mennem, az lesz a 11. gonalos napom. Eddig 11 nap volt a leghosszabb stimum, lehet ez most megdől. Szerintem jövő hét csütörtök/péntek lesz a leszívás. De ha csütörtök, akkor az elég érdekes lesz, mivel szombaton nem dolgoznak, így csak 5 napos embriókat kaphatunk vissza, már ha marad... Szóval én reménykedem a péntekben, mert akkor legalább lesz választásunk. Na de ez majd hétfőn kiderül.

A nap meglepetése viszont a bal oldali petefészkem teljesítménye volt! 6 db tüsző!! Az előző 2 lombik után már úgy tűnt, hogy lassan leáll a működése, mert csak 1-2 tüsző volt benne. (T. doki mindig mondta, hogy olyan, mintha a bal oldalam külön életet élne, nem nagyon reagál semmire)Valami történt! Valami jóóó! Vajon mitől indulhatott így be, hogy a jobb oldali domináns petefészkemet is túlteljesítette??? Rengeteg vitamint és ásványi anyagot szedünk (erről talán majd írok külön is), annyira egészséges életet élünk, hogy ezt soha nem gondoltam volna, tényleg mindent megtettünk most, de azért szeretném hinni, hogy ez az Aviva torna jótékony hatásától van. A tanárnő minden órán elmondja, mennyire jól megdolgoztatja az alhasat, vérbőséget okoz, az elzárt petevezetőt megnyitja, korai menopauzánál visszahozza a menzeszt, eltűnteti a cisztát/miómát, és akár ilyen dolgra is képes! Ez most még elég hihetetlen, és nem is tudom hogy fognak alakulni ezután a dolgok, de ez azért elég pozitív :) Tegnap is voltam tornázni és még hétfőn is megyek, hátha ... :)

És hogy hogy érzem magam? Elég ramatyul. Nem tudom más hogy van vele, engem nagyon megvisel ez a rengetek hormon. Fájnak a petefészkeim, a melleim le akarnak szakadni, a hátam is fáj már, szóval nem túl rózsás. Pont most számolgattam, hogy anno az 1. lombikunknál összesen 18 doboz gonalt kellett szúrni, most a 4.-nél csak hétfőig 54-et, és még nem az a vége szerintem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése