2014. november 6., csütörtök

Rossz hírek

Már majdnem 2 hete szúrom a suprefactot, minden gond nélkül, és ahogy ez tegnapelőtt eszembe jutott, aznap este már el is felejtettük beadni. Kezdődik... A pechsorozat, ami az elmúlt 2 lombikot is jellemezte... Mindig van valami, aminek nem úgy kéne történnie. A sorozat tegnap folytatódott. Fürdőt takarítottam, és egy rossz mozdulatnak köszönhetően úgy meghúztam a derekam, h nem tudtam percekig megmozdulni. Sajnos a tegnapi napom így telt, fájt minden mozdulat, csak vánszorogva közlekedtem, kenem, fájdalomcsillapítót szedek, és feltettem egy mágneses derékövet, ettől talán kicsit jobb. De még ma is nagyon fáj, úgyhogy a mai Aviva tornát kihagyom. Ahogy a tegnapi masszázst is, így a masszőröm nem mert bevállalni...

Mivel hétfőn reggelre szépen megjött a menzeszem, azonnal telefonáltam is Tapolcára. Amúgy ez egy tökéletes 28 napos ciklus volt 0 barnázós nappal!!! Ez nagy szó, mivel az elmúlt 2 évben minden ciklus előtt 2-3nap barnáztam. Talán az Aviva tornának köszönhetem, h ez kezd elmúlni!! Szóval most hétfőn telóztam, és csütörtökre, a 4. ciklusnapomra kaptam időpontot. Kicsit aggódtam, hogy tudok ilyen derékkal 200km-t levezetni, és ott fel és lemászni a vizsgálószékről, de szerencsére ezzel nem volt gond. Amivel viszont volt, az az AMH-m. Szokás szerint... 1 éve 0,8 volt, nyáron nem tudom, nem nézték, és csak találomra kaptam a gonal adagom, gondolom ennek köszönhetően lett végülis katasztrófális az a lombik, most pedig kiderült, h 3 havi Aviva, 3 havi inofolic, másfél havi DHEA, rengeteg vitaminozott hónap után sikerült egy 0,3-as AMH-t produkálnom! Hát nagyon vissza kellett fognom magam, nehogy a doki előtt bőgjem el magam :( Ennyi.
A gonal adagom pedig rémisztően sok! Most 3 napig napi 6 utána 3 napig napi 4 gonalt kell szúrni!! A 6 napi adagért majdnem 90ezeret fizettem a gyógyszertárban!! Még jó hogy nálam volt a hitelkártya, mert nem volt nálam ennyi kp. Nem erre készültünk.
Valahogy viszont mégsem áll össze a kép. Akinek alacsony az AMH-ja, annak magas az FSH-ja. Ez együtt mutatja, hogy már nem sok van hátra... Viszont az én alacsony AMH-hoz az FSH 3,8! Ez hogy lehet? Akkor ez most mit jelent?
Rettentően elkeserít ez a helyzet. Úgy tűnik, minden egyes lombikkal csak csökken az AMH-m, a folyamat megállíthatatnal. Tehetetlenül kell végignéznem, ahogy a szemem előtt ürülnek ki a petefészkeim :( Ezt már sem anyagilag, sem lelkileg, sem fizikailag nem tudom tovább csinálni, szóval ez lesz az utolsó lombikunk. Már bánom, h nem hallgattam Sz-re, hogy várjunk februárig, most így kell végigcsinálnom az Ünnepeket...

Jövő csütörtökön kell legközelebb mennem, egyáltalán nem várom...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem úgy lehet alacsony az FSH-ád, hogy a leleted szerint magas hozzá az ösztraidol és a progeszteron is. Ha ez 2-5. napi vérvétel eredménye, akkor cisztád lehetett.
    Drukkolok, majd jelentkezz!
    Üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez egy 8. napi vérvétel volt, az endokrinológus szerint a 8-10. nap kell a ciklus 1. vv-ét csinálni. Ebben a ciklusban tuti nem volt cisztám, mert 11. napon voltam UH-on, és akkor csak egy 18mm-es tüszőt láttak. + 16. napomon is voltam UH-on, akkor is mondta a doki, h volt peteérés, ciszta nincs. Akkor az előző ciklusban lehetett ciszta? Nem tudom. Én amúgy a DHEA tablettára gondoltam, szerintem nálam az eléggé bekavart :( Minden hormonértékem megemelte, úgy látszik az FSH ezek hatására csökkenhetett. Mindegy, már nem szedem :) Köszi a drukkokat, nagyon rámfér!

      Törlés
    2. Kimerülés szempontjából tudtommal a 2-5. napi FSH a mérvadó, de csak normális ösztraidol szint mellett. Ha 8. napi eredmény, akkor tényleg nem volt cisztáid, ekkor már jóval magasabb az ösztraidol mint a ciklus elején.

      Törlés