2017. szeptember 13., szerda

Gyors helyzetjelentés

Munka, munka, munka... kb ennyi, ami mostanában történik velem. Reggel 7-kor elindulok, este 7-re hazaesek. És mivel kivettem 4 nap szabit a lombik miatt, így 2 szombaton is be kell jönnöm. Nem elég, hogy okt 2-án indul a bevezetési project második hulláma (megjegyzem még az elsőnek sem értünk a végére, és időm sincs előkészülni a 2.-ra), de ma közölték hogy okt 3-5-ig hatalmas nagy audit lesz, és minden lemaradásom be kell hoznom arra. Nah, erre az a 2 szombat tuti nem lesz elég...
Én tudom, hogy jó, hogy pont most lefoglal a munka és tényleg egy percem nincs a lombikon vagy magamon agyalni, de azért nem kevés stressz ér mostanában, és nem tudom, hogy a petéim és majd a beültetett embiók hogyan tolerálják ezt. De tulajdonképp ezt a kérdést sincs időm túlagyalni J
Nah, de ami végülis történt lombik ügyben. Múlt héten voltam házidokinál, megcsináltattam az ekg-t és kértem beutalót vv-re. Írtam már, hogy nézetek TSH-t is, mert a múltkori 2,2-es értékem fogalmam sincs hogy jött össze. Tehát az előző TSH mérés óta kb 1 hét telt el és direkt nem kezdtem el a vv-ig a Letroxot, és láss csodát TSH: 1! Ennyi. Mivel 1 hétbe telt míg odaértem az eredményemért, így 1 hétig azért szedtem a bogyót, de tegnaptól abbahagytam. Remélem ez az 1 heti szedés nem kavart be...
Aztán ugye szépen kiszámoltam, hogy hétfőn megjön stb, stb... Na, mondanom sem kell, hogy már szombaton megjött úgy, hogy a hetet végigbarnáztam. Ezt a múltkori beavatkozás számlájára írtam. Szóval szombaton volt az első ciklusnapom, de a stimut nem akartam emiatt újratervezni, így a dolog többi része marad, tehát ma reggel, 5. ciklusnap kezdtem el adni a Gonal F-et + Luverist.
Hétfőn telóztam Kaposvárra,hogy akkor jövő hétfőn mennék tüszőszámlálásra. Fél 10-re kaptam időpontot. Remélem jó híreket kapok!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem minél kacifántosabb egy ciklus, annál nagyobb a valószínűsége hogy sikerül :))) szóval ezen ne izgasd magad. Örülök a szuper TSH-nak, ez is azt mutatja hogy 1 mérés nem mérés, nem szabad parázni. Jó szurkálódást, aztán hétfőn várjuk a bejegyzést

    VálaszTörlés
  2. Köszi Hunti, remélem így lesz! :)

    VálaszTörlés