2017. szeptember 26., kedd

UH-2 + leszívás

Gyors összefoglaló, mert mint mindig, most is időhiányban szenvedek.
Szóval ott tartottam, hogy múlt hétfőn elég kis méretűek voltak még a tüszőm, 6mm körüliek. Aztán jött Mici, a szuper tanácsával, hogy egyek fehérjét. Szerdán el is kezdtem a feherjepor + egyéb fehérjék extra adagú bevitelét. Ennek az lett az eredménye, hogy 4 nap múlva, pénteken lett: 2db 18mm, 1db 17mm és 3 db 14mm-es tüszőm, Mnyh:9,6mm.  Nagyon örültem magamnak J
Így azt beszéltük meg, hogy szombat este fél 9-kor tüszőrepesztő, hétfőn reggel leszívás. Persze eddig túl simán ment minden (pl. egyszer sem felejtettük el beadni a szurikat – mint eddig kb mindig), szóval már várható volt, hogy valami balul sül el. Erre szombat estig kellett várni. Az történt ugyanis, hogy szombaton Tökfesztivál volt az Őrségben a mamáéknál, reggel bepakoltunk mindent 2 napra + kis hűtőtáskába a 2 tüszőrepesztőt és elindultunk. Nagyon jól telt a nap, és akkor elérkezett 20:30, a beadás ideje. Sz-el diszkréten elvonultunk, hogy gyorsan beadjuk, amit kell. Nyitja a hűtőtáskát és következő beszélgetés zajlott le:
Sz: Miért a Gonalt hoztad el?
Én: (nevetve) Dehogy azt, nézd meg, az a tüszőrepesztő.
Sz: (halál nyugodtan) Nem, ez Gonal.
Én: ..... – odafutok, látom, hogy az tényleg a Gonal.. az életem pörgött le kb a szemem előtt...leizzadtam és az ájulás kerülgetett -  most feleslegesen csináltuk végig a stimut? Nekem ezt rögtön be kéne adnom, hogy hétfő reggel mehessek leszívásra!!! MOST MI LESZ????
Én: (fél perc múlva, mikor meg tudtam szólalni) Akkor most mi legyen?
Sz: ????
Én: Ha hétfőn reggel leszívásra akarunk menni, akkor most rögtön haza kell mennünk (60km)
Sz: Rendben, akkor induljunk.
 
20:35-kor már a kocsiban ültünk, és 21:25-kor már a 2. tüszőrepesztő is bennem volt.
 
Hétfőn 5!! leszívás volt. Én töredelmesen bevallottam, hogy mi történt, mire közölték, hogy semmi gond, akkor én leszek az utolsó.
Hát ennyi. Kb. fél 11-kor mentem be a műtőbe, és 11-kor ébredtem kint. 6 petesejtet tudtak leszívni. Holnap derül ki, hogy mi újság, reggel kell telóznom.
 
Progipótlásra kaptam napi 1 Prolutex injekciót estére + napi 1 Cronine gélt reggelre. Talán elég lesz arra, hogy ne jöjjön meg majd idő előtt....

2 megjegyzés:

  1. Tyűűűű, hát te nagyon el vagy varázsolódva mostanság :)) még szerencse hogy rád jött egy őszinteségi roham és elmondtad a dokinak mi történt. A 6 petesejt szerintem szuper, reméljük izzott a levegő a tápoldatban és ügyesek voltak a picikék :) ma várunk a jó hírekkel

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, tényleg nem vagyok formában mostanában :)
    Remélem ez nem hat ki a kis bogyókra, hívom is őket, hogy mi újság :)

    VálaszTörlés