2017. szeptember 19., kedd

UH-1

A ciklusom nem úgy alakult, ahogy terveztem, ezen persze már meg sem lepődök, sőt, ami új, már fenn sem akadok. Szóval múlt hétfő helyett már előtte szombaton megjött, és mivel már nem akadok fenn ilyen apróságokon, a tervem többi részén nem változtattam. Így 5. nap kezdtem a Gonalt (3.nap helyett). ami viszont most meglepő volt, hogy elég sokáig elhúzódott a vérezgetés. Az érdemi rész kb 4. nap volt, de még vasárnap is (9.nap!!) volt kis folt a betéten. A tegnapi UH vizsgálat után pedig szintén... Lehet, hogy a múlt havi méhnyálkahártya sértés zavart be ennyire, mert még soha nem volt ilyen.
Ráadásul a tegnapi UH-on sem kaptam jó híreket. 5 napi Gonal után (3nap 300NE + 2nap 225NE) nagyon kevés és nagyon kicsik a tüszők. Jobb oldalon 4 db volt 1db 7mm-s, ez volt a legnagyobb és volt még 3 kisebb, azokat le sem mérte. Bal oldalon 2db volt -  1db 7mm-es meg egy kisebb. Mnyh 5mm. Nem túl fényes. Most elkezdetem nagydózisban enni az E vitamint, és a méhpempőt. De a tüszőimet nem tudom mivel tudnám növekedésre bírni? L  Mától visszaemelte az adagom 300NE-re, és pénteken kell mennem a következő UH-ra. A hétfői leszívásra és a csütörötöki beültetésre már másfél hónapja kiírtam a szabim, nem tudom tudnék-e ezen változtatni... Még bízom a csodában, hogy összeszedik magukat péntekik!

6 megjegyzés:

  1. Fehérje por, juhtúró, túró, sok víz. Nekem bevált. Hajrá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok :) Köszönöm, a tippet :) Tény, hogy nem eszem túl sok fehérjét mostanában.. de vajon nem késő ma kezdeni a turbózást a hétfői leszíváshoz?

      Törlés
    2. Szerintem nem. Én este-reggel ittam a port, és napközben ettem a kábé 20 deka túrót. Kell a fehérje a növekedéshez, a szegedi Kaáliban ez az első amit a fejedbe vernek. Mit veszíthetsz?

      Mici

      Törlés
    3. Köszi :) Azért érdekes, hogy nekem ez a 7. lombik, 2 különböző helyet is megjártam, de soha nem mondták a stimu alatti fehérjebevitel fontosságát. De megfogadtam a tanácsod, tegnap mindent beszereztem, így körözött volt az uzsi este pedig egy fini fehérjeturmix a vacsi :)

      Törlés
    4. Tényleg? Nekünk százszor elmondták, minden stimu elején adnak egy papirt, amin a gyógyszerezés van, és arra is ráírják. Meg minden uh-n rákérdeznek, hogy eszed-e a fehérjét, mert csak akkor lesznek szép petesejtjeid. Sőt, a beleágyazódási időszakban is a lelkünkre kötötték a túró zabálást.
      Amúgy az első uh-nál nekem is hasonló eredmény jött ki, tiszta pánikban voltam, aztán mégis lett 4 tökéletes a leszívásra. Nagyon drukkolok!

      Törlés
  2. Mizujs Ganyu? Mi volt a pénteki uh-n? Holnap lesz a leszívás ugye??? Nagyon - nagyon drukkolok hogy sok szép érett petesejted legyen

    VálaszTörlés