2017. szeptember 29., péntek

Négyesfogat

Ott hagytam abba, hogy a szerdai telofonálás után megtudtuk, hogy 4 embriócskánk fejlődik.
Tegnap időben indultam, igaz, hogy csak 10:30-ra kellett mennem, de már 10-kor odaértem, ami nem is volt gond, mert rögtön mehettem is be. Tibor, a biológus már vigyorogva várt. Mondta, hogy 3. napra mind a 4 embiónk megmaradt, ráadásul a 3db 8 sejtes mellett lett egy 10 sejtesünk is! Atyaég, még soha nem maradt 4 embriónk 3. napra, és még soha nem volt 10 sejtesünk! Mondtam is neki, hogy ez olyan jó hír, hogy mindjárt elsírom magam J Aztán kérdezte, hogy hányat szeretnék visszakapni. Mondom ez nem kérdés, természetesen mind a négyet! J Mire nevetve mondta, hogy ezt ő is így gondolta! J Szuper! Kértem embryogluet – igaz, ez tavaly is volt, és nem jött be, de gondoltam az utolóst fullosan csináljuk. Most először kaptam lipid infúziót (beültetéskor is kaptam 3-at, most 2-t), és az embriok speciális táptalajban fejlődtek (embryogen), talán ennek köszönhető a kis 10 sejtesünkJ
Most először irattam Nutridrinket, áááááá de fini (sajnos a fehérjeport jól benéztem - a citromos sajtorta ízű elég rossz választás volt) Ezt vajon meddig lehet inni? J És hányat lehet naponta? J
Jah, és ami még szintén első, az az Ovitrelle – még soha nem kaptam beülti után, tulajdonképp azt sem tudom, hogy miért kell....4-szer kell adnom felet, péntek-kedd-péntek-kedd. Így kb. 3 hét van a tesztig. Ki bírt ennyit várni??? A dokinak az volt a javaslata, hogy a jövő pénteki nagyjából kiürül a következő keddig, amikor is már a 15.dpo-n leszek, ezért aznap reggel, mielőtt beadnánk az utolsó fél Ovitrellet, menjek el HCG vérvételre. Úgyhogy így fogok tenni, de még addig is 11-et kell aludni J
Amúgy ezt találtam az Ovitrelle kiürülésével kapcsolatban, ehhez tudok majd viszonyítani:
1/2 amp kiürülési ideje: 125 HCG ( 4-5 nap az elfogadott)
beadástól számított
30 óra múlva (1nap 6 óra) : 62,5 HCG
60 óra múlva (2 nap 12 óra): 31,5 HCG
90 óra múlva (3 nap 18 óra) : 15,6 HCG
120 óra múlva (5 nap ) : 7,8 HCG
150 óra múlva (6 nap 6 óra ) : 3,9 HCG
180 óra múlva (7 nap 12 óra) : 1.95 HCG
 
És jut eszembe, még soha nem voltam HCG vérvételen! Most már jó lenne egy ilyen is! J

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szorítok nagyon:) a 4-et én nem merném bevállalni, tuti elosztottam volna két beültetésre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Az utolsó 5 lombikunkat tekintve, mikor nem egyszer kaptunk vissza 3-at, és még csak el sem indult semmi, nem hinném, hogy túl nagy kockázatot vállaltunk. Azért a kis Tizesünkben nagyon bízunk :)

      Törlés
  2. 4!! :) Tényleg bátor! :D de megértem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szorítok! A fehérjével le ne állj, eszegessed szépen a pozitív tesztig. :) ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Semmiképp nem állok le, reggel este nyomatom :)

      Törlés
  4. Hogy vagytok? :) Remélem már a kis picik befúrták magukat kellőképpen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hunti, ezt én is nagyon remélem :) Jól vagyunk, minden rendben, szerencsére nagyon sok a munka, de ha eszembe jut, rögtön érzek is valamit, hol egy szúrást, hol egy fájást...még nagyon sok idő van a tesztig, talán sikerül nem kicsinálnom magam addig :)

      Törlés